click this

Sunday, November 14, 2010

Assalamuailakum ya ahli blogger. hehe.

waa..sungguh ku xsangka n campur sedikit xprcaya n tambah lgi dengan kmusykilan2 yg ada. aku ada blog r bhai. haha. cmne leh tdetik di hatiku yg suci ni nak main blog?? hah, tu dia. soalan mapuh orang ganu kabo. haha, tp xpe ak akan cite jgk cmne saat2 ak nk mceburi diri dalam bidang blog nih.

ia bermula di malam tu...malam tu hujan lebat..ombak bgelora, angin kencang bak dtiup taufan...

hotak kau! mana ujan malam tu.haha. sbnarnye sume ni diinspirasikan oleh cik Dayang anak Duanz. yela,mne taknye..aku layan dia punye blog start dari pukul lapan pagi sampai la habis waktu ofis n yg sewaktu dengannya.

punyelah masyuk baca blog dia sampai terlupa nak mandi pagi. haha. pengotor x aku??

so lepas ni aku harap biar dia la plak bace blog ak sampai lupe nak mandi. haha.

kadang2 kita perlu jugak tempat untuk luahkan perasaan..so blog ni mgkin tempat yg paling sesuai.hehe

Tapi aku xnak luah perasaan..aku nak luahkan story ak je kt cinie, story hidupku yang haru n biru..hehe

so kepada sesapa yang bace atau akan bace entry ku ini, sekarang, esok, atau tahun depan...

hehe..
~WelComE tO My CrAzY WOrlD~

No comments: